You are here:

Naziv intervencije

CLLD – Lokalni razvoj, ki ga vodi skupnost

 

Naziv projekta

Povezovanje blagovnih znamk na območju LAS Zgornja Gorenjska – BOJA

 

Prijavitelj:

  • Turizem Bohinj – zavod za pospeševanje turizma

.

Partnerji v projektu:

  • Turizem Kranjska Gora
  • Javni zavod Turizem Bled
  • Javni zavod Turizem in kultura Radovljica

.

Celotna vrednost projekta: 217.479,57 EUR

Predvideno EU sofinanciranje: 148.628,79 EUR

Povezovanje blagovnih znamk

.

Kratek opis projekta

Projekt izhaja iz potrebe po okrepitvi regionalne identitete in podpore lokalnim ponudnikom ter povečanju prepoznavnosti produktov znotraj območja LAS Zgornja Gorenjska, ki je del Biosfernega območja Julijske Alpe. Kolektivne blagovne znamke (KBZ), Bohinjsko, Kranjska Gora Vrhunsko, Blejski lokalni izbor in Okusi Radol’ce, ki delujejo na območju, so se v zadnjih letih izkazale kot učinkovito orodje za trajnostni razvoj podeželja ter za promocijo kakovostnih lokalnih izdelkov, produktov, storitev in doživetij.

Projekt obravnava razdrobljenost in informacijsko nepovezanost ponudnikov znotraj območja LAS Zgornja Gorenjska v štirih omenjenih kolektivnih blagovnih znamkah ter pomanjkanje promocijskih vsebin, ki bi celovito povezale že prepoznano naravno bogastvo Triglavskega narodnega parka in kulturno dediščino območja z izjemnimi kulinaričnimi produkti, prehranskimi in živilskimi izdelki, rokodelskimi izdelki, nastanitvenimi storitvami in doživetji. Z vključevanjem novih ponudnikov in povezovanjem le teh z obstoječimi znotraj kolektivnih blagovnih znamk preko skupnih aktivnosti, s skupnim promocijskim videom, bomo regijo predstavili kot prostor, kjer se združujejo raznolika narava, kulturna dediščina, vrhunska kulinarika ter lokalno prebivalstvo, ki s svojim delovanjem na območju ter s svojimi znanji in ohranjanjem lokalnih značilnosti prispevajo k edinstvenosti in ohranjanju identitete območja.

.Aktivnosti

  • dvig kakovosti in nadgradnja kolektivnih znamk,
  • promocija lokalne ponudbe LAS BOJA,
  • prireditve in dogodki.

 

Cilji in rezultati projekta

Cilji projekta:

  • vključitev novih ponudnikov (manjših lokalnih akterjev) v KBZje,
  • povezovanje, nadgradnja in skupna promocijska zgodba obstoječih ponudnikov vseh 4ih KBZjev,
  • trajnostni razvoj lokalnega podjetništva, turizma in ohranjanje kulturne krajine.

Rezultati projekta:

    • izvedba ocenjevanja gostinskih ponudnikov za pridobitev znaka Okusi Radol’ce,
    • vzpostavitev in ocenjevanje treh novih kategorij na območju delovanja KBZ-jev,
    • izvedba petih strokovnih delavnic za opolnomočenje ponudnikov z novimi znanji,
    • izvedba treh svetovalnih dni za podporo pri vključevanju in razvoju novih produktov in storitev,
    • izvedba enega svetovalnega dne za koordinatorje KBZ-jev,
    • izvedba dveh svečanih podelitev za ponudnike KBZ-jev,
    • 5 novih videov,
    • preko 500 novih fotografij,
    • za območje Kranjske Gore oblikovan katalog ponudnikov,
    • v Radovljici izveden študijski obisk,
    • objava 20 objav o lokalni ponudbi na družabnih omrežjih,
    • 3 predstavitve ponudnikov KBZ Bled, Bohinj, Kranjska Gora na kulinaričnih dogodkih v Radovljici (po 1 dogodek/partnerja),
    • promocijske vrečke za uporabo na promocijskih dogodkih,
    • 5 izvedenih delavnic na temo lokalnih znanj za lokalno prebivalstvo in obiskovalce,
    • nakup dodatne prireditvene opreme (mize, stoli, prti za pripravo hrane, obvestilne table),